Златна есен с REFAN GOLD COLLECTION

сряда, 27 септември 2017 г.

Златна есен с REFAN GOLD COLLECTION

„Обожавам да се къпя с парфюм“ – така възкликна Николета Лозанова, рекламното лице на парфюмната серия REFAN GOLD COLLECTION, когато се докосна до нея! И сигурно не само тя желае да се  къпе с любимите си аромати… 
REFAN GOLD COLLECTION дава тази възможност, като освен парфюм, предлага и козметика за тяло в същата ароматна гама: за дамите душ-гел и лосион за тяло, а за господата: шампоан душ-гел. Така имате удоволствието да се да се насладите на любимия аромат, като се погрижите за кожата си и като финален акорд да добавите  парфюм – за един цялостен ритуал с любимото ви ухание.

Дамската линия на REFAN GOLD COLLECTION е разработена в духа на парфюма Light 192 и серията към него, както и триото козметични продукти  Refan Bеаuty , които се радваха на симпатиите на всички дами, почитателки на хубавата козметика. Създадени от REFAN специално за Николета Лозанова, която естествено се превърна и в тяхно рекламно лице, тези аромати намират своето продължение и развитие в новата линия REFAN GOLD COLLECTION. С нея имате възможност да се насладите на подобрен, с 30 %  по-интензивен и по-траен парфюм със специално разработени парфюмни композиции, които щадят кожата.  Продуктите от REFAN GOLD COLLECTION въздействат не само с неустоимите си ухания. Изисканата и стилна златна визия на опаковката ги превръща в подходящ подарък.

„За мен е като сбъдната мечта още под душа да мога да ухая на любимия си парфюм – споделя Николета – а вие знаете, че аз обичам да мечтая смело и безотговорно.“  Провокативната плеймейтка продължава: „От REFAN  осъществиха мечтата ми, защото сега мога да се къпя с душ-гел с любимия ми аромат, да се погрижа за кожата си след душ с лосион за тяло със същия аромат и накрая като финален акорд да добавя и няколко капки парфюм…толкова дълготраен, че през целия ден да усещам интензивното му присъствие като втора дреха“…
Новата линия REFAN GOLD COLLECTION е разработена след анализ на поведението на потребителите, който показва, че повечето от тях използват различни козметични и парфюмерийни продукти, но предпочитат те да бъдат с едно обединяващо ухание. Това дава възможност уханието от любимия парфюм да стане по- богато, плътно и непроменено.
През това лято козметичният бранд спечели безапелационно в класацията  за „Любима марка на българския потребител“ 2017 г.. REFAN грабна първото място в две категории:  „Козметика“ и „Българска марка“ и събра най-много гласове в хода на надпреварата, за което получи Златен сертификат.