Стани франчайз партньор на най-бързо развиващата се франчайз верига за парфюмерия и козметика.

От REFAN добре познават притесненията на предприемачите, защото самата компания преди повече от четвърт век стартира с един магазин за наливна парфюмерия. Сега, когато вече имат опита и стотици успешни партньори в България и в още 50 страни на 5-те континента, от REFAN са убедени, че с предприемчивост и малък собствен капитал всеки може да започне свой бизнес. Ето защо компанията предоставя гъвкав франчайз модел с няколко уникални възможности. Те дават шанс за стабилен, проспериращ и най-важното - печеливш бизнес, който носи добра и бърза възвращаемост на вложените средства и позволява да работиш за себе си. 

Пакет Бизнес Плюс 50”

Със закупуването на пакета ще получите:

  • 50 вида парфюмни води (30  вида дамски и 20 вида мъжки)
  • 50 броя есенции (по една за всеки мъжки и дамски аромат)
  • 50 броя флакони с различна вместимост в комплект с кутия  (20 бр. – 30 мл, 20  бр. – 50 мл, 10 бр. – 100 мл)
  • 50 броя стъкленици REFAN с патентован дизайн с вместимост 350 мл
  • 20 броя флакони с вместимост 10 мл.
  • 16 броя парфюми REFAN INTENSE 55 мл + тестери
  • 8 броя дезодоранти REFAN INTENSE 125 мл + тестери


     

Общата стойност на продуктите, включени в пакета, е 2426 лв. с ДДС. Но от REFAN предоставят стъклениците за ползване, без да се заплащат, в резултат на което получавате пакета само за 1501 лв.! Изгодното предложение идва в труден за малкия бизнес момент и дава възможност за стартиране на собствен такъв или за разширяване на вече съществуващ. Пакетът „Бизнес Плюс 50” позволява с малка инвестиция да се получи бърза възвращаемост на вложените средства.

 

Пакет "Собствен бизнес за 6000 лв"

Пакета предлага асортимент от над 500 артикула, разпределени в различни продуктови категории:
Парфюмерия с богата гама от аромати
Козметика за лице, тяло и коса с иновативни формули и натурални съставки
Ръчно изработени глицеринови сапуни
Соли за вана
Парфюми за дома
Разнообразие от аксесоари
Освен зареждане с богатата продуктова гама от парфюмерийни и козметични продукти, от REFAN  добавят към бизнес предложението си и още:
● Стилно оборудване с фирмена визия
● Брандировка
● Стъкленица REFAN с патентован дизайн
● Дизайн на индивидуален проект
● Рекламни материали: постери, винили, вестници
● Тестери на козметични и парфюмерийни продукти
● Транспорт до обекта

В пакетите не са включени софтуер, хардуер и текущи разходи за поддръжка на магазина.

 

Предлагаме ви да стартирате собствен бизнес и да работите за себе си!
Направете свой магазин за парфюмерия и козметика.
Oсигурeте добър доход на вашата семейна фирма и бърза възвръщаемост на вложените средства.

Успехът на франчайз модела се дължи на:

  • Рентабилност
  • Икономичност
  • Добра визия
  • Лесно ръководство
  • Огромен асортимент

Награди

Франчайз моделът на Рефан е отличен с награди за:
- Първа награда в категория "Нов бизнес модел" - 2011 г.
-
Диплома в категория "Успешно работещ франчайз модел" - 2012 г.
- Специалната награда на FORBES за развитие на семейния бизнес - 2013 г.
- Специална награда FORBES за качество - 2014 г.
- Първа награда в категория "Най-добър български франчайз в Европа" - 2014 г.
- Международна европейска награда за качество на предлаганите продукти и услуги - 2014 г.
- Награда на германската икономика в България - 2014 г.

- Специална награда FORBES за проспериращ и устойчив бизнес - 2015 г.
- Европейска  награда за качество и бизнес престиж -  Golden European Award 2016 г.
 

Инвестиция

Инвестицията включва:
 

  •  ПроектСъздаване на проект на магазина
  •  ОборудванеПълно оборудване на търговския обект
  •  ЗарежданеПървоначално зареждане на продукти
  •  БрандиранеБрандиране на магазина
  •  Реклами материалиПредоставяне на рекламни материали
  •  ОбучениеОбучение на персонала

Стартирай бизнес в 3 стъпки

  •  Намери помещениеМагазин на оживено място
  •  Избери визияИзберете визия на вашето оборудване
  •  Зареждане с продуктиПървоначално зареждане с продукти.

Франчайз модели

  • 1
  • 2
  • 3

Правила при избора на помещение Помощение на оживено място – търговска улица или в търговски център.

  • Витринане по-малка от 3 кв. м.
  • Площ на магазинане по-малко от 15 кв. м. и не повече от 40 кв. м.
  • Човекопотокоживено място с голям човекопоток