REFAN със „Златно сърце“ – награда за благотворителност и корпоративна социална отговорност

четвъртък, 12 ноември 2015 г.

REFAN със „Златно сърце“ – награда за благотворителност и корпоративна социална отговорност
REFAN със „Златно сърце“ – награда за благотворителност и корпоративна социална отговорност

За втори път на официална церемония в хотел Хилтън връчиха годишните награди на 22 благотворителни проекта и социални инициативи, които не допуснаха икономически и политически кризи да засенчат добротата в тях и намериха сили, енергия, време и средства да направят другиму добро.

Наградите „Златно сърце“ за благотворителност и корпоративна социална отговорност на сп. Business Lady са публична и емоционална инициатива, чрез която се казва „огромно Благодаря“ на бизнесмени с огромни сърца.

Фирма „Рефан България“ за пореден път бе отличена за своето добротворчество и заслужено взе приза в категорията „Цялостна социална отговорност и благотворителна дейност“ за приноса си за множество здравни, културни и социални кампании, за подкрепата на различни образователни и спортни инициативи.

Това е пореден приз за REFAN, подкрепил множество каузи със социален и обществено значим характер, което превърна козметичната фирма в пример за други компании да се включат в подобни инициативи. Преди време община Пловдив заяви, че благотворителността на REFAN е "от голямо значение и поради това,че средна по големина фирма поема социални отговорности, присъщи на фирми с много по-големи финансови възможности".

Нека напомним, че „Рефан България“ направи цялостно реиновиране и оборудване на детските отделения - хирургично и  онкохематологично в болница „Свети Георги“ в Пловдив, подари кувьоз на болница „Проф. Д.Стаматов“ - Варна, направи дарения за 16 детски дома и социални заведения. REFAN организира масовия мемориален крос „Стефан Попов“ в Пловдив, футболната купа Evima Refan Cup 2015 , изявите на федерацията по аеробика, шампионатът по снукър и по спортни танци и други.

Компанията е една от най-социално отговорните в страната – подкрепила е повече от 500 спортни, социални, културни и здравни инициативи, като само за последните месеци е спонсорирала 44 събития в социалната сфера, 21 събития в областта на спорта и 21 културни инициативи.

Президентът на REFAN  Ангел Попов е носител на престижните награди като „Благодетел на годината“, носител е на статуетката за добротворчество „Димитър Кудоглу”, на отличието „Малкият принц” за принос към подобряване на живота на децата с аутизъм в България, на почетния знак „Хора с добри сърца” и други.

„Рефан България” получи престижната награда за „Цялостна социално отговорна политика“, заради изключително активната си дейност в подкрепа на спорта, изкуството, здравеопазването, културата и благотворителността. Това е поредното признание за „Рефан България" - водеща световна марка, която 25 години произвежда висококачествена парфюмерия и козметика, а със своите над 400 бутика в 28 държави на 5 континента,над 2000 продукта и уникален франчайзинг бизнес модел, се е превърнала във визитна картичка на страната ни.

В такива мигове се питаме кое е по-значимо – успешната бизнес политика на REFAN, или огромната й социално значима благотворителност, която отново носи позитивни емоции за хиляди българи.