Франчайз моделът на „Рефан България“ със забележително участие на Franchising & Retail Expo в Болоня

събота, 30 април 2016 г.

Франчайз моделът на „Рефан България“ със забележително участие на Franchising & Retail Expo  в Болоня
Франчайз моделът на „Рефан България“ със забележително участие на Franchising & Retail Expo  в Болоня
Франчайз моделът на „Рефан България“ със забележително участие на Franchising & Retail Expo  в Болоня

От 28-ми до 30-ти април „Рефан България“ представи своя франчайз модел на международното търговско изложение в Болоня Franchising & Retail Expo, организирано от BolognaFiere в партньорство с Assofranchising .
Събитието премина с участието на над 160 италиански и международни франчайзингови веригиот различни браншове и беше изключително успешно за българския козметичен бранд. „Рефан България“ представи своята бизнес концепция пред кандидат-предприемачи и бъдещи франчайзополучатели и ги запозна с възможностите за стартиране на бизнес, които предлага.  Атрактивният франчайз модел на REFAN убедително е доказал своята икономическа ефективност чрез мрежа от над 400 бутика в 50 държави на 5 континента, като дава възможност на стотици семейства по света да започнат рентабилен собствен бизнес с бърза възвръщаемост на вложените средства.
Гъвкавият франчайз модел на REFAN е удостоен с множество световни награди:
- Първа награда в категория "Нов бизнес модел" - 2011г
- Диплома в категория "Успешно работещ франчайз модел" - 2012г
- Специалната награда на FORBES за развитие на семейния бизнес - 2013г
- Специална награда FORBES за качество - 2014г
- Първа награда в категория "Най - добър български франчайз в Европа" - 2014г
- Международна европейска награда за качество на предлаганите продукти и услуги - 2014г
- Награда на германската икономика в България - 2014г
- Специална награда FORBES за проспериращ и устойчив бизнес - 2015г
- Европейска  награда за качество и бизнес престиж -  Golden European Award 2016
Представителната експозиция на „Рефан България“ привличаше вниманието със стилната си визия, а ръчно изработените глицеринови сапуни и бутикови свещи с натурални съставки радваха очите и обонянието на посетителите на изложението, които останаха очаровани и впечатлени от българската козметична марка.