„Рефан България“ представя своя франчайз модел на Franchising Nord 2016 в Пиаченца, Италия

петък, 27 май 2016 г.

„Рефан България“ представя своя франчайз модел на Franchising Nord  2016 в Пиаченца, Италия

За пореден път „Рефан България“ ще представи своята доказано ефективна франчайз концепция на престижното търговско изложение Franchising Nord  2016, което ще се проведе в Пиаченца, Италия, на 28 и 29 май. Това е петото издание на изложението и на него ще си дадат среща най-добрите италиански и международни франчайзодатели. Посетителите ще имат възможност от първа ръка да се запознаят с различни доказани на пазара бизнес модели, сред които съвсем заслужено се откроява този на „Рефан България“. На щанда на българския козметичен бранд всички бъдещи франчайзингополучатели ще могат да научат как да стартират своя собтвен бизнес бързо и с висока възвращаемост на вложените средства. За 25 години на пазара „Рефан България“ е дала шанс на стотици предприемчиви хора в България и по света да развиват успешен семеен бизнес в 50 държави на 5 континента. Днес фирмата се гордее с над 400 бутика в 50 държави, благодарение на иновативните и гъвкави форми на бизнес, които предлага. Тези достижения й донесоха множество награди:
- Първа награда в категория "Нов бизнес модел" - 2011г
- Диплома в категория "Успешно работещ франчайз модел" - 2012г
- Специалната награда на FORBES за развитие на семейния бизнес - 2013г
- Специална награда FORBES за качество - 2014г
- Първа награда в категория "Най - добър български франчайз в Европа" - 2014г
- Международна европейска награда за качество на предлаганите продукти и услуги - 2014г
- Награда на германската икономика в България - 2014г
- Специална награда FORBES за проспериращ и устойчив бизнес - 2015г
- Европейска  награда за качество и бизнес престиж -  Golden European Award 2016
Очакваме ви да посетите изложението Franchising Nord  2016 на 28 и 29 май в Piacenza Expo, както и представителната експозиция на „Рефан България“ на щанд А14, където можете да получите компетентни бизнес съвети за успешното прилагане на франчайз концепцията на компанията.