Подкрепата на млади таланти – фирмена мисия на „Рефан България“

петък, 18 ноември 2016 г.

Подкрепата на млади таланти – фирмена мисия на „Рефан България“

Част от фирмената политика на българския козметичен бранд „Рефан България“ е да инвестира в младите хора, за да могат те да развиват своите умения, таланти и потенциал в различни области. И макар че това не е инвестиция с парична възвръщаемост, от фирмата са убедени, че печалбата от нея е огромна и че най-безценно е това, което не се измерва с пари.
През годините REFAN убедително  доказа, че е социално ангажирана компания и да се даде възможност на деца и младежи за изява на своите заложби и качества е мисия, за която се работи активно и целенасочено.
REFAN с готовност се включи в многобройни и разнообразни инициативи от областта на  спорта, културата и изкуството и поредно доказателство за това е подкрепата на няколко събития от есенния календар, проведени в столицата.
Изданието на открития международен танцов фестивал „SOFIA OPEN DANCE FESTIVAL” се проведе за втори път и даде възможност на 100 танцови двойки от 13 държави да премерят сили в латиноамериканските и стандартните танци. В IV-тия Международен и държавен турнир по художествена гимнастика "Дънди Бейби Къп", подкрепен отново от REFAN, се включиха 215 деца до девет години и той се превърна в истински красив празник за най-малките гимнастички, техните треньорки и родители. Международният фестивал „Кръстопът на музите“, който има за цел откриване и развиване на талантливи деца от цялата страна, се състоя за дванадесети път  в направления музика, танци и лирика. Негов организатор е Арт компания „Нови звезди“, която осъществи и проведения през лятото световен фестивал за красота, таланти и мода "Prince & Princess of the World" 2016 . И двата фестивала бяха подкрепени от REFAN.
Макар и от различни сфери, тези събития са обединени от огромното желание на организаторите им  да дадат шанс на децата - гимнастички, танцьори, певци и таланти - да се изявят и да стават все по-добри в своята сфера. За да стане това факт обаче са необходими социално отговорни фирми като REFAN, които да протегнат ръка за подкрепа и да докажат, че в днешното материализирано общество благотворителността е активна позиция, а не древна благородническа титла.